.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخاذی با اغفال افراد در شبکه‌های اجتماعی
فردی در شبکه‌های اجتماعی که از یک شهروند ۹۰ میلیارد ریال اخاذی کرده بود، دستگیر شد.
اخاذی با اغفال افراد در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری با اغفال در فضای مجازی، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

او افزود: در تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد، متهم اهل یکی از استان‌های شرقی کشور با برنامه ریزی قبلی و با تعدادی سیم کارت از طریق شبکه‌های اجتماعی با ارسال پیام خود را یک زن مجرد معرفی و با شاکی طرح دوستی برقرار و پس از جلب اعتماد مال باخته عنوان داشت، دچار بیماری سختی شده و نیاز به درمان دارد و پس از آن ارتباط خود را قطع می‌کند.

 

فرمانده انتظامیء شهرستان چالوس گفت: پس از گذشت یک ماه، متهم با مال باخته تماس می‌گیرد و این بار با تغییر صدا، خود را وکیل زن معرفی و وی را تهدید به افشای این رابطه و مقصر در مرگ موکلش و طرح شکایت از او می‌کند.

 

سرهنگ خسروی افزود: از آنجایی که مال باخته متاهل بوده برای حفظ آبروی خود، مبلغ ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال وجه نقد، ۲۰ فقره چک به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به کلاهبردار می‌دهد و سند یک دستگاه آپارتمان واقع در چالوس را به نام وی انتقال می‌دهد.

 

او با بیان اینکه متهم در مجموع مبلغ ۹۰ میلیارد ریال از شاکی پرونده کلاهبرداری کرده، گفت: با انجام تحقیقات فنی و بررسی‌های همه جانبه متهم در چالوس شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از محل اختفای وی، ۲ فقره چک ۲۰ میلیارد ریالی، سند یک واحد آپارتمان، ۳ برگ کاغذ بدون نگارش و دارای اثر انگشت کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس خطاب به شهروندان، گفت: به دلیل پیچیدگی و لایه‌های پنهان در فضای مجازی به افراد غریبه اعتماد نکنند تا در دام افراد شیاد قرار نگیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.